شبکه‌های اجتماعی شیوه‌نامهٔ دسترسی‌پذیری

کانال «شیوه‌نامه» در تلاش است با پرداختن به کانسپت‌های دسترسی‌پذیری در قالب فعالیت‌ علمی و فرهنگی موجب ارتقای سطح کیفی محصولات دیجیتال ایران شود.

آخرین پست‌ها

  • فرصت‌های اقتصادی دسترسی‌پذیری دیجیتال 

    فرصت‌های اقتصادی دسترسی‌پذیری دیجیتال 

    هنگامی که چشم انداز دسترسی دیجیتال را در نظر می گیریم، بسیاری از رهبران کسب و کار و متخصصان وب با مفهوم هزینه دست و پنجه نرم می کنند. برداشت دسترسی دیجیتال به عنوان یک سرمایه گذاری پرهزینه منجر به واقعیتی تکان دهنده شده است. این پست به دنبال کشف چگونگی سرمایه گذاری در دسترسی…

  • شاخص موفقیت ۳.۳.۹ – تسهیل احراز هویت (افزایش یافته)

    از بهره‌گیری از روش‌های مبتنی بر حافظه (حل هرگونه پازل، محاسبه یا آزمون)، مهارت‌های شناختی (تشخیص اشیاء در تصاویر) یا رو‌نویسی به‌جهت احراز هویتِ کاربران (مانند CAPCHA) اجتناب کنید.

  • شاخص موفقیت ۳.۳.۷ – ورود اطلاعات تکراری

    شاخص «ورود اطلاعات تکراری» ناظر بر این نکته است که وب‌سایت‌ها باید امکان ورود خودکار اطلاعات را برای آن بخش از اطلاعات که قبلاً در طول پروسه جاری از کاربر خواسته شده فراهم کنند. توضیحات وقتی کاربر در حال انجام یک فرآیند چند مرحله‌ای است، ممکن است نیاز به کمک داشته باشد، به خصوص زمانی…

  • معرفی دورهٔ کوچینگ و پرورش استعداد طراحی محصول به‌صورت عملی و خصوصی

    معرفی دورهٔ کوچینگ و پرورش استعداد طراحی محصول به‌صورت عملی و خصوصی

    🎯 ساختار جلسات Coaching چگونه است؟ دوره کوچینگ طراحی محصول چیست؟ دورهٔ کوچینگ (مربی‌پذیری) به «تجربه‌پذیر‌ها» کمک می‌کند تا به‌صورت خصوصی و عملی سه محصول (یا بیشتر برحسب پتانسیل) را با همراهی یک مربی (یا کوچ) در مدت تقریباً ۴ ماه در ۱۵ جلسهٔ هفتگیِ یک ساعت و نیمه طراحی کنند و کِیس‌ اِستادی و…